Saturday, 19 May 2012

F.R.I.E.N.D.S.H.I.P ♥

ASSALAMUALAIKUM TO MUSLIM's FELLAS.
HELLO TO non-MUSLIM FELLAS.
Tumblr_lweok6kazy1qaobbko1_500_large
//Hiraukan benda ni. Heee, comel la pulak ♥

Tumblr_lsqaxh3gtj1qkbsufo1_500_large
Heyyy, ni baru betul. Haha.

Okay, back to the tittle. Hurmm.
Meen ada kawann. Ramai wooo. 
//Hehe, macam bebudak kan Meen ni? Ahh, lantak ar, ade orang kesah?
Meen nak cakap yang Meen sayangggggggg gila kat semua kawan kawan Meen.
Tak kira lah diaorang jahat ke baik ke. Diorang pun ada hak jugak nak berkawan kann.
Nak tau diorang yang bertuah tu sapa?
 //Taktau laa bertuah ke tak dapat kawan dengan Meen ni. Yang pasti Meen bertuah dapat kawan macam diorang sebab diaorang laa yang buatkan Meen gelak ketawa dan bahagia. *Thanks KAWAN :)
Let me tell you ;)

First of all.
Meet The Girl.

Name: Haida for nickname.
Age: 15 on 24th Jan 2012
Status: Taken by Joker. 
//Kami kawan since standard 1. Percaya atau tidak. Itu kenyataan.
Dia lah penasihat segala kegelisahan di hati Meen.

Second.
Pretty Hot Girl.

Name: Shinot for short.
Age: 15 on 25th Dis 2012.
Status: Taken by Mr. FA.
//Besties since Form 2. She's a Crazy little kindo. Haha, merapu dah.

Third.
Fanatic Kpop Girl.

Name: Dyana Yanaa.
Age: 15 on 1st Dis 2012.
Status: Taken by Lkim.
//Dyana, fanatic plus addicted kpop gila. Kawan since Form 1.
Merepek macam makcik makcik. Sayang makcik ni.

Forth.
Nerdy Spectackle.

Name: Atie for short.
Age: 15 on 18th Dis 2012.
Status: Taken by Doojun B2ST.
//Kawan ni suka merapu, macam Meen. Kami geng merapu. Jyeahhh.
Tapi, Atie pelajar pintar. Hehe.

Fifth.
Pretty Girl.

Name: Yana Azmir.
Age: 15 on 25th Dis 2012.
Status: Taken by Mr. R.
//Dia ni selalu blur. Tapi comel. Puji ikhlas ni.

Sixth.
Mangkuk Si Baju Merah.

Name: Ros for short.
Age: 15 on 23rd April 2012.
Status: Taken by Minhyun.
//Kami kawan since Standard 4 kot. Sayangg dia walaupun dia selalu bagi Meen sakit hati -.-

Seventh.
Big Big Mouth.

Name: Bat Amani.
Age: 15 on 17th Nov 2012.
Status: Taken by Ki Kwang.
// Bat suka gelak banyak banyak. Sampai bingit telinga. Tapi dia kawan yang banyak membantu. Dan juga menyusahkan. Haha. Kami kawan since Form 1.

Lastly.
Cute Pretty Girl.

Name: Aida for short.
Age: 15 on 9th August 2012.
Status: Hurmm.
//Syuhaidahhhh, rindu gila gila babeng dekat dia ni sorangg. Bila boleh jumpa? We've been friends since standart 2 :) Really miss our primary school moment. *Sorry, curik gambar.

I LOVE MISS YOU,
FRIENDS.

P/S: Hello. Dah usha habis? Hurmm, comel kann kawan kawan Meen ni? Meen sayanggg kawan Meen ni :) Jangan nak kacau diorang. Nak kacau mintak permission dulu. Haishh, hehe. Okay, Assalamualaikum. Byee.

No comments:

AMIRA YASMIN OFFICIAL BLOG